برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و برندسازی ویژه شاغلین صنایع‌دستی یزد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و برندسازی ویژه شاغلین صنایع‌دستی یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عبدالمجید عربی روز سه‌شنبه 27 دی‌ماه با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی با محوریت بازاریابی و برندسازی ویژه هنرمندان و شاغلین صنایع‌دستی با همکاری دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان یزد افزود: هدف از برگزاری این دوره که با حضور 96 نفر از شاغلین صنایع‌دستی برگزار شد، آموزش مهارت‌های حیاتی دنیای کسب‌وکار، شامل نحوه برقراری ارتباط مؤثر از طریق ابزارهای شفاهی یا نوشتاری، نحوه ارائه ایده‌ها و مهارت‌های تفسیری سیستم‌های تجاری، به دست آوردن دانش و آگاهی و دستیابی به نگرش اقتصادی بوده است.

به گفته او نقش برند در فروش محصولات صنایع‌دستی، نقش بسته‌بندی در بازاریابی و فروش، شناسایی بازار محصولات خاصه در هر حوزه تولیدی، بررسی سلایق روز بازار و شناسایی سلیقه مشتریان و مخاطبین از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این دوره بود.

همچنین طی این کارگاه، در خصوص ارتباط یکپارچه بازاریابی در حوزه هنری، از آگاهی‌رسانی تا معرفی، ترغیب و پیشبرد فروش، بازاریابی شخصی، بازاریابی در فضای مجازی، بازاریابی دیجیتال، مبنای بازاریابی هنری، اثر و برند سازی، مطالبی بیان شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011027104803

برچسب‌ها